Hej!
 
Det är redan den sista juli, tiden går fort. Hoppas på mer sommarvärme framöver, augusti är trots allt en sommarmånad. Det fina är, tycker jag, att alla väder passar bra att både läsa och skriva i. Äntligen finns en ny bok av Håkan Nesser: "Den sorgsne busschauffören från Alster", ser fram emot att läsa den, en av mina favoritförfattare!  Först ska jag läsa klart "Vecka 36" en deckare av Sofie Sarenbrant, hade inte läst något av henne tidigare, den är spännande! Kan också tipsa om "Den röda adressboken" av Sofia Lundberg, den var väldigt bra.  
 
 
 
 
Vad läser ni i sommar? Skriv gärna en kommentar om det, är alltid roligt och bra att få boktips! 
 
Varvat med att läsa så skriver jag på min nästa bok, ungefär 70 sidor har det blivit hittills :) Att läsa varierat; olika typer av böcker och genrer är väldigt berikande och inspirerande. Genom att läsa mycket ökar lusten att skriva, det är gynnsamt för kreativiteten.
 
Ha en fin helg!
Kram/Anna
 

Kommentera

Publiceras ej