Hej på er i decembermörkret!

Jag spenderar det mesta av mina dagar just nu med bibliotekariestudierna. Men så ofta jag kan måste jag ju bara ta en paus och gosa som bara den med mitt lilla barnbarn som nu äntligen är här hos oss. Det är helt underbart. Ser verkligen fram emot denna jul, det var länge sedan vi hade små barn med i firandet. Även om lillan är väldigt, väldigt liten än så länge och knappast kommer minnas något så kommer det bli en riktigt mysig jul med familjen. 
 
Vad har jag annars på gång just nu? 

Under två veckors tid från och med idag gästbloggar jag på Bokcirklar.se. Det är en site där man kan samtala och diskutera böcker och läsning med andra som älskar att läsa. Det är också ett forum för att starta upp eller gå med i bokcirklar. På sidan har många författare och bibliotekarier gästbloggat sedan starten av Bokcirklar.se år 2007. Här kommer en direktlänk till mitt första inlägg!
Kolla gärna in under kommande två veckor och kommentera gärna!
 
 
 
Allt gott!
 
bokcirklar.se, gästbloggar,

Kommentera

Publiceras ej